FAQ – meest gestelde vragen

  1. Wij hebben een vacature voor een Advocaat of Juridisch Medewerker. Zetten wij de vacature zelf uit of kunnen wij deze aan jullie uitbesteden?
    1. Dat is aan u. Wij nemen het graag van u over als u daar de voorkeur aan geeft. Het is natuurlijk ook mogelijk om de vacature zelf uit te zetten en het gehele proces zelf tot een goed einde te brengen.
  2. Werkgever/opdrachtgever (“buyer”): Wij hebben vrij regelmatig personeel nodig. Kunnen wij een deal maken?
    1. Wanneer u zelf het recruitment verzorgt, volstaat het abonnement. Wilt u de werving van de verschillende rollen uitbesteden, neem dan even contact met ons op.
  3. Ik ben ZZP’er (“service provider”). Kan ik ook reageren op functies?
    1. Wanneer een opdrachtgever aangeeft dat de functie voor tijdelijke invulling is, inderdaad. Tenzij de opdrachtgever uitdrukkelijk vermeld heeft geen reacties van ZZP’ers te wensen.
  4. Account werkzoekende (“service provider”): Wat voor gegevens adviseren jullie om in te vullen bij mijn account?
    1. Je voornaam (gebruikersnaam), een Gmail- of Hotmail-account, een 06-nummer en of je LinkedIn-adres om bereikt te kunnen worden, de regio waar je woont/wilt werken, de functienaam of rol, je ‘skills’ in korte bewoordingen, een kleine introductie omtrent jezelf, je foto, een een verkort cv.
  5. Account werkzoekende (“service provider”): Jullie hebben aangegeven dat het verstandig is om niet teveel persoonlijke gegevens in te voeren, en of een verkort cv met Gmail- of Hotmail-adres, en eventueel je LinkedIn adres. Waarom is dat?
    1. Dit is ter bescherming van jezelf en dus je gegevens.
  6. Welke tarieven hanteren jullie?
    1. Onze tarieven treft u hier aan.
  7. Waarom is een abonnement gratis voor een zoekend personeelslid en niet voor een ZZP’er?
    1. Je bent ZZP’er en dus ondernemer. Als ondernemer moet je kosten maken, al is het alleen maar om aan te tonen dat je ondernemer bent. Ook al zijn het hele lage kosten.
  8. Betaling: Accepteert de accounting dept. geen directe betaling via iDeal?
    1. Neemt u dan even contact op. Bij uitzondering sturen wij dan een factuur voor betaling binnen 14 dagen, zodat toegang tot de site mogelijk is. Natuurlijk is dit alleen mogelijk voor (grote) organisaties en dus niet voor ZZP’ers. Sorry.